سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، ثمره حکمت است و درستی ازشاخه های آن . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :10
کل بازدید :150631
تعداد کل یاداشته ها : 114
103/1/9
12:11 ع

مجموعه اس ام اس های عاشقونه تولد جدید

مجموعه اس ام اس های عاشقونه تولد | اس ام اس تولد

مجموعه اس ام اس های عاشقونه تولد | اس ام اس تولد

 امروز روز توست و فراموش نکن

دلیل آمدنت را

تولدت مبارک عزیزم

اس ام اس های عاشقونه تولد

تمام وجودم را در قلبم

قلبم را در چشمانم

چشمانم را در زبانم خلاصه میکنم

تا بگویم ای گل بهاری تولدت مبارک

اس ام اس های عاشقونه تولد

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست

جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو

و به یاد آوردن خوبی‌های توست

تولدت مبارک دوست خوبم

اس ام اس های عاشقونه تولد

تو هیچ چیز کم نداری

برای همه چیزه من بودن

همه چیزه من

تولدت مبارک

اس ام اس های عاشقونه تولد

زیبا ترین تولد ها،

آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم

که عاشقانه دوستش داریم

بهترین دلیل واسه زندگیم تولدت مبارک

اس ام اس های عاشقونه تولد

هر روز برایت رویایی باشد در دست نه در دوردست

عشقی باشد در دل نه در سر

و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمره گی

تولدت مبارک

اس ام اس های عاشقونه تولد

لبخند زدی وآسمان آبی شد

شبهای قشنگ من مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت

تا آخر عمر غرق بی تابی شد

تولدت مبارک

اس ام اس های عاشقونه تولد

روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم

که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم

تو را در آغوشم بفشارم

و با عشق بگویم تولدت مبارک

اس ام اس های عاشقونه تولد

صدایم کن که می میرم ز بی عشقی

نگاهم کن که می سوزم ز بی مهری

تولدت مبارک عزیزم

اس ام اس های عاشقونه تولد

عزیزم تولدت مبارک

ایشالا تا صد سال زنده باشی

تولدت مبارک عزیزه دلم

مجموعه اس ام اس های عاشقونه تولد

مجموعه اس ام اس های زیبا تولد

مجموعه اس ام اس های زیبا تولد | اس ام اس تولد

مجموعه اس ام اس های زیبا تولد | اس ام اس تولد

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین !

آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم!

تولدت مبارک

اس ام اس های زیبا تولد

تقدیم به کسی که با تولدش ، تولدی دوباره به من داد

سالروز تولدت مبارک . . .

اس ام اس های زیبا تولد

عزیزم ، تماشای هشتمین شفق از اولین ماه زمستان ،

تماشای حضور لطیف توست

در دل معطر هستی . . . تولدت مبارک . . .

اس ام اس های زیبا تولد

عزیزم ، تماشای هشتمین شفق از اولین ماه زمستان ،

تماشای حضور لطیف توست

در دل معطر هستی . . . تولدت مبارک . . .

اس ام اس های زیبا تولد

و ما با تمام عشق خود به همراه قاصدکهای احساس ،

پیام تولدت را به آسمان خوشبختی میفرستیم تا بتو بگویند عزیزترین ،

(تاریخ تولد…..،) روز تولدت بر تو مبارک.

اس ام اس های زیبا تولد

باهفتا آسمون پر از گل یاس و میخک

باصد تا دریا پر از عشق و اشتیاق و پولک

یه قلب عاشق بایه احساس بی قرار و کوچک

فقط میخوادبهت بگه تولدت مبارک

اس ام اس های زیبا تولد

جشن کوچکی در دلم برپاست ، چون امروز روز تولد توست

کاش روزی هم تولد حضور تو در قلبم را چشن بگیرم

جشنی با شکوه و بزرگ

تولدت مبارک . . .

اس ام اس های زیبا تولد

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

اس ام اس های زیبا تولد

لحظه تولدتو ،

شروع پرواز است برای پرستوها

و خاطره ماندنی برای تمام آسمانها.

تولدت مبارک عزیزم

اس ام اس های زیبا تولد

امروز سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی ها ست

و سالروز جدایی تو از فرشته ها

از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگذارم . . .

مجموعه اس ام اس های زیبا تولد


95/4/5::: 7:34 ع
نظر()