سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که تو را در پیروی از خدا یاری کند، از نافرمانی او بازدارد و به خشنود ساختن او فرمانت دهد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :15
کل بازدید :151097
تعداد کل یاداشته ها : 114
103/1/30
7:17 ص

سری جدید اس ام اس خنده دار و جالب بازی جرای تلگرامی و اینستاگرامی

سری جدید اس ام اس خنده دار و جالب تلگرامی و اینستاگرامی

اس ام اس خنده دار  , پیامک خنده دار , اس ام اس

اس ام اس خنده دار و جوک

موها?ش سپ?د گشت کودک? که دفتر خاطراتم را م? خواند

چون با سر کردمش تو گون? آرد

که بفهمه دفتر خاطرات شخص?ه

کام? شخص?

اس ام اس خنده دار و جوک

چندوقت پ?ش دختر همسا?ه داشت مرغ پاک م?کرد

بهش م?گم چرا ا?نقد ا?ن مرغه چرب? داره؟

م?گه مرغا? ماده معمو? ا?نجور?ن!!!

اس ام اس خنده دار و جوک

بعضیا اینقدر دوست داشتنی هستن که فقط باید نگاشون کرد!!

حالا نمیخواد اینقدر به من نگاه کنید !!!

خجالت میکشم خوووووووووووب

اس ام اس خنده دار و جوک

طرف باباش مریض میشه

زنگ میزنه آمبولانس میاد کل خانواده سوار میشن،

امبولانس اژیر میزد اونا دست میزدند وشادی میکردند،

تو راه دکتر میگه مریض کیه

طرف میگه حالش خوب نبود نیومد!!

اس ام اس خنده دار و جوک

دوستـام…

یکی دکتر شـد…

یکی مهندس شـد..

منم درس عبرت شدم برا بقیه!!!

اس ام اس خنده دار و جوک

تعارف زدن دخترا

– شیما جوووووون عشخم کیک میخولی؟

+ یه کوچولو اگه بدی عاچقتم

.

تعارف زدن پسرا

– ساندویچ میخوری گشنه ؟

+ اره

–  بدبخت مفت خور

اس ام اس خنده دار و جوک

دیروز مریض شدم رفتم دکتر.

گفت باید استراحت کنی!

نمیدونه از بس استراحت کردم مریض شدم

اس ام اس خنده دار و جوک

دقت کردین!؟

.

.

همه اونهایی که میخوان رژیم بگیرن

روز قبلش جوری غذا میخورنن که تا یه هفته بخوان هم نمیتونن غذا بخورن!؟

اس ام اس خنده دار و جوک

همچین میگه سوغاتی اصفهان پولکیه…

انگار بقیه جاها مجانیه

اس ام اس خنده دار و جوک

هممون یه رفیق داریم که میاد توی جمع و از اول هی میگه میخوام برم میخوام برم…

آخرم با لگد دیر تر از همه میره

اس ام اس خنده دار و جوک

مامانم: چای میخوری برات بریزم؟

بابام: آره خانوم دستت درد نکنه!

مامانم: پسرم پاشو واسه من و بابات یه چای بریز و بیار

اس ام اس خنده دار و جوک

فقط و فقط یه مرد ایرانیه که ..

نیمه اول زندگیش واسه پیدا کردن زن مورد علاقش سپری میشه ..

و نیمه دوم زندگیش واسه پیچوندن همون زن مورد علاقش

اس ام اس خنده دار و جوک

ضدحال ترین موقع وقتی بود

از راه مدرسه که برمیگشتی تو کوچه ها بوی قرمه سبزی میومد

میرسیدی خونه میفمیدی ناهار املت دارین

اس ام اس خنده دار و جوک

اونجا که خواننده میگه:

“باز منو کاشتی رفتی تنهام گذاشتی رفتی، دروغ نگم به جز من یکی دیگه داشتی رفتی”

اینقد شاده که ادم فکر میکنه خیانتم جذابه

اس ام اس خنده دار و جوک

یه سری خودشون از عکساشون بهترن،

یه سری عکساشون از خودشون بهتره …

یه سریم مثه من جفتشون بیریخته

اس ام اس خنده دار و جوک

پیتزا و لازانیا اینجورین که 3 برابر مصرف همیشگی هم درست کنی

آخرش فقط یه تیکه واسه شب میمونه

ولی عدس پلو تا 3 سال بعد میمونه

سری جدید اس ام اس خنده دار و جالب تلگرامی و اینستاگرامی

سری جدید جوک های و لطیفه های جالب و خنده دار 1395

جوک , لطیفه , اس ام اس خنده دار

جوک , لطیفه , سرکاری , خنده دار

طرف رفته خواستگاری

بابای عروس با لپ تاپ اومده می گه جوان،

من اهل تحقیقات محلی و اینا نیستم،

یوزر پسورد فیسبوکت رو بزن.

جوک , لطیفه , سرکاری , خنده دار

الیسا و ملیسا، رفتن برن کلیسا

تو راهروی کلیسا، گیر کرد به سقف کلیپسا

جوک , لطیفه , سرکاری , خنده دار

تو جلسه خواستگاری :

دختره به پسره م?گه: خودتو معرف? کن !

پسره م?گه: بازی جراحی مغز 28 سالمه ! پزشکم، دو تا خونه دارم، ماش?نم لکسوس

مشک?ه! بابام کارخونه داره، تک فرزندم !

و شما ؟

دختره چشماشو می بنده میگه: به نام خدا، همسرت

جوک , لطیفه , سرکاری , خنده دار

به سگ ها که محبت میکنی باوفا میشن :|

به آدم ها که محبت میکنی هار میشن

آما!! به بازی جراحی قلب خر که محبت میکنی….

اصلا براش فرقی نداره!! از بس که ثبات شخصیت داره این بزرگوار…

جوک , لطیفه , سرکاری , خنده دار

مورد داشتیم طرف قیافش شبیه دفاع آخر فوتبال دستی بوده

بعد زیر عکسش نوشته :

متنفرم از کسایی که جذب زیبایی ظاهری من میشن

جوک , لطیفه , سرکاری , خنده دار

رئیس : ساعت چنده ؟

کارمند: 9

رئیس :  بازی جراحی  شما باید 8 پشت میزت باشی

کارمند : امروز چندمه؟

رئیس : هشتم

کارمند : باید یکُم حقوقم تو حسابم باشه !

جوک , لطیفه , سرکاری , خنده دار

دختره 12سالشه پست گذاشته

سال ها با تو خاطره داشتم

ولی افسوس که زمونه از هم جدامون کرد ..!!

فکر کنم منظورش مای بیبی بود

جوک , لطیفه , سرکاری , خنده دار

مورد داشتیم طرف تو پروفایلش زده بوده فرانسه زندگى مى کنه،

بعدش تو دوشنبه بازار دیده شده :

جوک , لطیفه , سرکاری , خنده دار

یارو توی هواپیما میره داخل کابین خلبان با تهدید میگه برو فرانکفورت

خلبان یه نگاهی بهش میکنه میگه پس اسلحه ات کو!؟

یارو میگه رفاقتی برو دیگه حتما باید زور بالا سرتون باشه!

سری جدید جوک های و لطیفه های جالب و خنده دار 1395

مجموعه اس ام اس های خنده دار | اس ام اس خنده دار

مجموعه اس ام اس های خنده دار | اس ام اس خنده دار

به مامانم میگم تو کشورای خارجی سوپ، پیش غذاس نه شام !

برگشته میگه بابات خارجیه یا اون عمه ی فلان فلا شدت ؟!

یعنی اصلا” لزومی نداشت پای عممو بکشه وسطا

اس ام اس های خنده دار

مرد را باید بوسید !

حتی وقتی اعصاب نداره !

حتی وقتی ریشش بلنده !

حتی وقتی داد میزنه !

حتی وقتی بی تفاوت شده !

حتی وقتی سرش همش تو گوشیشه !

حتى وقتى شبها دیر میاد خونه !

این مرد را باید بوسید …

و گذاشت کنار !

والا قحطی که نیومده

اس ام اس های خنده دار

زندگی جاریست …

نمیدونم شایدم خواهرشوهر باشه !

ولی هر چی هست از اقوام شوهره چون خیلی رو اعصابه !

اس ام اس های خنده دار

میگن :

اگر برای بدست آوردن کسی داری میدویی آروم تر بدو

چون شاید یکی هم برای بدست آوردن تو داره میدوه

منم که سرجام یه مدتیه واستادم !

اصن هیچ کس ردم نشده از این محدوده

حالا موندم بالاخره وایسم یا بدوم ؟!

اس ام اس های خنده دار

نخ دندون اورال بی 17هزارتومن !

اخه ادم عاقل با این نخ غذای لای دندونش رو پاک میکنه !؟

با این نخ باید لباس بدوزی بری عروسی

اس ام اس های خنده دار

دیشب دزد اومده بود خونمون داشت میگشت

بلند شدم گفتم دنبال چی میگردی؟

گفت : پول

گرفتم خوابیدم

بعد گفت حالا که اینطور شد مودمو میبرم !

هیچی دیگه نصف شبی رفتم پول واسش کارت به کارت کردم

اس ام اس های خنده دار

خ?ل? جد? تصم?م گرفتم ازدواج کنم !

تمام فام?ل دارن برام دنبال زن م?گردن

که ?ه وقت نرم سمت دختر خودشون بگ?رم بدبختش کنم

اس ام اس های خنده دار

پسره ده سالشه پست گذاشته :

مرا بخاطر خودم بخواهید

اون وقت من تا پونزده سالگی فکر میکردم

جنس مخالف کسیه که همیشه باهامون مخالفت میکنه

اس ام اس های خنده دار

میدونین چرا ستایش 3 رو نساختن ؟!

چون  عینکش دست کیمیاس فعلا

اس ام اس های خنده دار

دخترخالم گوشی مامانشو که 3 میلیون قیمتش بوده گم کرده،

هیچی بهش نگفتن که روحیش خراب نشه !

حالا من همسن اون بودم، پاک‌ کنمو گم کردم،

با پادرمیونی فامیلا تو خونه رام دادن

مجموعه اس ام اس های خنده دار


95/12/2::: 3:35 ع
نظر()