سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بپرس و خودداری مکن و شرم مدار که این دانش را نه متکبّر و نه کمرو فرا نمی گیرند . [امام باقر علیه السلام ـ در پاسخ به پرسشهای ابو اسحاق لیثی ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :5
کل بازدید :151113
تعداد کل یاداشته ها : 114
103/2/1
5:2 ع

اس ام اس عاشقانه غمگین اشک آلود پیامک جدید مجموعه : اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه غمگین اشک آلود

اس ام اس عاشقانه غمگین اشک آلود

 

در ادامه این مطلب از ایران ناز برای شما عزیزان پیامک های عاشقانه با موضوع اشک و گریهآماده کرده ایم که در ادامه خواهید خواند.

 

وقتی دلتنگ میشوم تو را در بین اشک هایم میبینم

ولی اشک هایم را پاک می‌کنم تا کسی تو را نبیند

 

اس ام اس عاشقانه غمگین اشک آلود

 

نگاه تو تلخ
اشک های من شور
یادت شیرین . . .
چه زندگی بامزه ای دارم

 

اس ام اس عاشقانه غمگین اشک آلود

 

از عشق چندان شنیدم, اما طعم عشق را زمانی چشیدم که در چشمان
او اشک هایی را دیدم که برای پاک شدن
به جز دستان من به هیچ دستی اعتماد نکردند

 

اس ام اس عاشقانه غمگین اشک آلود

 

تو یادت نیست که من برای لبخند تو از زندگیم گذشتم،
ولی من یادمه که تو برای یه قطره اشک اون از من گذشتی

 

اس ام اس عاشقانه غمگین اشک آلود

 

سالها میگذرد…
من هنوز تنها درکوچه ی باد مانده ام.
همدمم کلاغی سیاه…
قطره ای اشک…
آسمان ابری…
فقط خدا حال مرا میفهمد.
آن هنگام که آدم تنهایش گذاشت

 

اس ام اس عاشقانه غمگین اشک آلود

 

البته رفته ای
دگر برنمیگردی
ولی دیوانه ات هستم…
خودت هم مفید می‌دانی
تمام شمعدانی ها برایت اشک می ریزند
دلت آمد دل گلهای باغم را بلرزانی

مجموعه : اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه جدایی و دلتنگی

اس ام اس عاشقانه جدایی و دلتنگی

 

آن که آسوده ی خواب است

به بازوی رقیب

بالش نم زده

از گریه

چه میداند چیست…

 

اس ام اس عاشقانه جدایی و دلتنگی

 

کم دلتنگیم کم جاىِ خالى داریم

این آسمانِ لعنتى هم

هى میبارد هى میبارد

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس های عاشقانه جدید

اس ام اس های عاشقانه

انعکاس چیزی باش که

میخواهی در دیگران ببینی.

اگر عشق میخواهی؛

عشق بورز

اگر صداقت میخواهی؛

راستگو باش

و اگراحترام میخواهی ؛

احترام بگذار…

 

اس ام اس عاشقانه جدایی و دلتنگی

 

اس ام اس های عاشقانه جدید

گاهگاهی ?ه دلم میگیرد

میگویم: به ?جا باید رفت؟

به ?ه باید پیوست؟

به ?ه باید دل بست؟

به دیاری ?ه پر از دیوار است؟

حس تنهای درونم گوید: بش?ن دیواری ?ه درونت داری!

چه سوالی داری؟

تو ” خدا را داری “

و خدا اول و آخر با توست…

 

اس ام اس عاشقانه جدایی و دلتنگی

 

اس ام اس های عاشقانه غمگین

دلم نه عشق میخواهد نه احساسات قشنگ

نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پر مدعا…

دلم یک دوست میخواهد که بشود با او حرف زد

و بعد پشیمان نشد !!!…

 

اس ام اس عاشقانه جدایی و دلتنگی

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا

کمبود خواب

با یکروز مرخصی حل می شود.

کمبود وقت

با مدیریت زمان.

سایر کمبودها نیز علاجی دارند

با کمبود دست هایت چه کنم؟!

 

اس ام اس عاشقانه جدایی و دلتنگی

 

آدم وقتی دستش به جایی بند نیست سراغ آرزوها می رود

آرزوهایش که محال شد

غرق می شود در خاطراتش…!

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس های عاشقانه جدید

اس ام اس های عاشقانه دلتنگی

کار ِ رود رفتن است

کار ِباد، آمدن

کار ِعشق، بردن است

کار ِدل، باختن …

کار ِمرگ هر چه هست

کار ِماست

عاشقانه زیستن.

 

اس ام اس عاشقانه جدایی و دلتنگی

 

من سالهای سال مُردم

تا این که یک دم زندگی کردم،

تو می توانی یک ذره

یک مثقال

مثل من بمیری ؟

 

اس ام اس عاشقانه جدایی و دلتنگی

 

قشنگترین اس ام اس های عاشقانه

ما همیشه

یک نفر را پشت صورتمان داریم

که بریده از دنیا

می خواهد برود

فرار کند اما

لباسش هر بار گیر میکند

به پوست و لبمان

طوری که آدم ها خیال میکنند

داریم می خندیم.

 

اس ام اس عاشقانه جدایی و دلتنگی

 

تنها فردی که لایقِ عشق است؛

کسی ست که

معنیِ حرفهایِ نزده ات را

بهتر از خودت بفهمد…

اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس های عاشقانه جدید

اس ام اس های عاشقانه قشنگ

حرف دل آدمها را

از آهنگهایی که گوش می دهند

میشود فهمید…

 

اس ام اس عاشقانه جدایی و دلتنگی

 

چرا همیشه لبخند می زنی؟

وقتی هیچ راه فراری نداری و دقیقا به همه نیاز داری…

یاد می گیری که چطور با لبخند زدن گریه کنی!

 

مطالب مرتبط:

 

شعرهای عاشقانه گلایه از دوری و جدایی

 

اس ام اس عاشقانه جدایی

 

شعرهای زیبای عشق و دلتنگی

 

پر احساس ترین متن های عاشقانه

 

جملات عاشقانه زیبا و احساسی

 

جدیدترین متن های عاشقانه و کوتاه

 

شعرهای عاشقانه و احساسی زیبا

 

زیباترین دل نوشته های عاشقانه

 

زیباترین شعرهای عاشقانه و رمانتیک

مجموعه : اس ام اس عاشقانه
پیام های عاشقانه شادباش روز سپندارمزگان

پیام های عاشقانه شادباش روز سپندارمزگان

 

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی. روز عشق ایرانی مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥ تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من بازی فوتبال شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند. سپندارمذگان، روز عشق ایرانی ها مبارک ♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥ مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم دوستت دارم … عشق من

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

واسه روز عشق دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
سپندار مذگان مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

ای کاش که معشوق ز عاشق طلب جان می کرد، تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسی !!!

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

میدونی روز عشق یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه سپندار مذگان مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه روز عشق مبارک عزیزم

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی
سپندار مذگان مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است
زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن
تا با تمام وجود به او بگوییم
عشق من روزت مبارک

بی بهانه دوستت دارم

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

سلام درسته که نشد برات هدیه و قلب و شکلات بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم تا بدونی همیشه دوست دارم
سپندار مذگان مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

سپندار مذگان روز دلباختگان ایرانی بر تو ای ایرانی عاشق مبارک باد

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

میخواهم به یاد آوری چقدر به هم نزدیک هستیم
حتی با وجود فرسنگها فاصله چقدر به من نزدیکی
میخواهم بدانی در این روز بزرگ سپندارمذگان به تو فکر میکنم

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

می دانی که من هر روز، با تو بودن را جشن می گیرم. خواهشی از تو دارم… بیا عشق مان را “سپندار مذگان ” هم جشن بگیریم.

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

عزیزم با تو هر روز روز عشق است
سپندار مذگان روز عشق ایرانی بر تو مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

اگر اجدادمان میدانستند روزی خواهد امد که عاشقی چون من بیقرارت است به جای سپندار مذگان روز آشنایی من و تو راروز عشق می نامیدند
سپندار مذگان مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

ای کاش هر روز ولنتاین و سپندارمذگان بود نه به خاطر هدیه هایش به خاطر اینکه یادمان باشد که عاشقیم

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

سپندارمذگان خجسته باد دوست من این دوستی برای من همانند گنج است و بهترین شادی ها را به من هدیه میدهد

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

برای سپاس تمام مهربانیهایت روز سپندارمذگان را برگزیدم تا بگویم
برای تمام شادیهایی که با حضورت در قلبم
من هدیه کردی سپاسگذارم
روز عشاق ایرانی مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

هیچ چیز تو را ناراحت نکند فقط شادی ها تو را احاطه کند دوستانت عاشقت باشند لطف خدا با تو باشد
اینها آرزوهایم برای تو در روز سپندارمذگان است

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک و شمع …اما امسال نمیدونم روز عشق رو با کی جشن میگیری
.
.
.
هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم سپندار مذگان مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥پیامک سپندار مذگان♥♥♥♥♥♥♥

 

جشن «سپندارمذگان» یا «اسفندگان»، روز گرامیداشت زنان در ایران باستان بوده و این روز به نام «مرد گیران» یا «مژدگیران» یا «مزدگیران» (=هدیه گرفتن از مردان) نیز در ادبیات فارسی بکار رفته است.

 

 

مطالب مرتبط:

 

زیباترین شعرهای عاشقانه گلایه از تنهایی و دوری

 

بهترین کادوهای روز ولنتاین و سپندارمزگان